lauantai 5. toukokuuta 2012

Life is hard when you make big mistakes.

"Life is hard when you make big mistakes"

Todellakin. Olen pitkään miettinyt että haluaisin kuolla ja syntyä uudelleen ja aloittaa kaiken alusta.
Ikävä kyllä, omien virheiden ja pahojen muistojen kanssa ilmeisesti pitää vaan oppia elämään.
Mulla on paljon mitä haluaisin muuttaa myös nykyhetkessä, mutta en kai minä sitten ole vain tarpeeksi
vahva siihen, muutoksiin.

Totuushan on että olen kuitenkin muuttunut paljon viime aikoina, ihan huomaamattani kunnes huomasin sen.

Asioita joita haluaisin muuttaa:

Menneisyys ennen kaikkea..

Vaikka suoraan sanottuna tykkään juoda ihan vitusti,
voisin juoda vain synttäreinä, juhannuksena,vappuina yms. kaikissa erilaisissa pippaloissa :D

suoraan sanottuna kyllä. Oma vikahan se on.

En siis haluaisi ahmia,jumalauta. Varmaan vaiken asia.

Miksi kaiken tän täytyy olla niin vaikeeta. Mä en vaan tiedä miltä tuntuis olla terve.
Elää terveellistä elämää,kuulostaa niin tylsältä.

Starting a new life is not easy, should I give it a try ? 








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti