maanantai 7. toukokuuta 2012

Day 01: I can`t be weak

Jos en voi olla ehjä ja täydellinen sisältäpäin,
Minun täytyy olla sitä ulkoisesti.
Siihen on pitkä,pitkä matka.

Minä en saa olla enää heikko ja saamaton. Minun on pakko onnistua tavoitteissani edes kerran.
Olen toisaalta tähän päivään tyytyväinen; en ole ahminut. enkä juuri syönyt.
Kerrankin, minä pystyn johonkin.
Tahdon että olen niin vahva, että se kestää.


Muuten mun olo on ollutkin tänään pitkästä aikaa tosi paska;
Tuntuu ettei kukaan ymmärrä, ja etten enää kestä.
Haluan kuolla, ja syntyä uudelleen.
Aloittaa alusta, niin menneisyyttä ei ole.
Mä tahdon, ei, tarvitsen jonkun joka ymmärtää.
Jonkun ketä tarvitsen ja hän tarvitsee minua myös, edes jollain tavalla.
Tarvitsen jonkun kenenkä kanssa voin elää niin että ei satu. (ja nyt en tarkota romanttista rakkautta.) 

Is there anybody ? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti