sunnuntai 6. toukokuuta 2012

If I can`t be beautiful, I want to be invisible

Miten tää voi olla niin vaikeeta ?  


Huomenna mun pitäis alottaa niin sanotusti terveellisempi elämä. (jälleen kerran.) 
Musta tuntuu että mun voimat ei riitä. Tai oikeastaan, mua vaan pelottaa että mun voimat ei riitä.
Pelkään että mokaan, kaikki menee taas pieleen ja sorrun ahmimaan niinkuin aina.
Haluaisin löytää jonkunlaisen tasapainon syömiseen, koska mulla on aina ennen ollut kaksi vaihtoehtoa jota olen noudattanut: en syö, tai syön helvetisti liikaa.

Oon myös miettinyt että mistä tää mun ihmeellinen nuorallatanssiminen syömisen kanssa johtuu ? 
En kai mä nyt helvetti soikoon ole henkisesti niin epätasapainossa että mun syöminenkin on sitä.
Vai vaikuttaako tosiaan kaikki kaikkeen, niinkuin on sanottu ? 

Tai sitten se on vaan ällöttävä tapa. 
Mä nimittäin nykyään voin paremmin, ainakin useimmiten.
Hiljaa hyvä tulee ? 

Se tältä päivältä.
Tomorrow is day 01

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti