maanantai 16. tammikuuta 2012

It`s a new dawn, it`s a new day, it`s a new life for me and I`m feelin good..(actually great)


Mulla on ihan ihka uus elämä :) Mun on pakko sanoo että mulla on ollu jo neljä päivää ihan 
helvetin hyvä fiilis ! Sitä avitti suorat sanat, mun oma vahvuus, reggae ja ystävät.

Reggae pelasti mut siinä mielessä, et se on niin letkeetä ja onnellista ja ihanaa ja mua ei enää vituta.
Mikään ei enää pysäytä tätä mun fiilistä. Mikään ei voi pilata mun uutta elämää.

Toistan taas, että ei mikään. Mä aion elää mun elämää täysillä. Ihan ku jokainen päivä ois mun viimenen.


Juuri näin. Mä olen vahva, teijän sanoista huolimatta ;) 

Mulla ois niiin paljon kirjotettavaa, mut mä en oikeen löydä sanoja tähän mun onnen tunteeseen.
Toisaalta, onhan se niin että ahistus yrittää aina välillä puskea päälle, mut mä en välitä.
Mä yritän, yritän, kunnes tiedän että oon tarpeeks vahva. vahvempi ku luulette. (tiiätte kenestä puhun) 
Ja lainatakseni vielä edellistä blogikirjoitusta: I`ll laugh to y`all one day.
Silti kyllä arvostan teitä, jos arvostatte mua, kullat.

Antakaapas mun vaan elää elämääni, mä kyllä teen mitä tarviin :) 

Vielä paljon sanottavaa, mut laitan sen nyt musiikkina tänne, niin tiedätte miltä musta tuntuu :



Every little thing, is gonna be allright, Chillatkaa ! 



3 kommenttia:

  1. Heippa! (--:
    Kiitos kun olet blogiani jaksanut seurata, mutta poistan sen nytten, koska aloitin uuden ja erilaisen blogin kuin se mikä oli, eli Falling without tears.
    Jos kiinnostaa niin käyppä katsomassa millainen uusi blogini 'tulee olemaan', eli vasta olen sitä aloitellut. (--:
    Uusi: http://the-place-where-i-belong.blogspot.com/

    PS. Ihaana tämä blogisi ulkoasu (---:

    VastaaPoista